Tentaskrivning!

Idag har jag skrivit en tenta och det kändes som om att det gick ganska bra i alla fall fast man kan inte veta förens jag fått resultatet. Jag får hoppas att jag klarade den helt enkelt, fick ett betyg på min växtuppgift med och det blev VG och det är jag helt nöjd med. När vi hade skrivit tentan så stannade vi i studiegruppen kvar för att plugga lite med vår metodbok och vi blev nästan klara men inte helt så det blir en liten gruppträff imorgon med för att göra klart det sista och förbereda redovisningen.

Jag är nymotionerad och nyduschad så nu blir det att slänga i sig en liten macka innan det är dags för att skriva lite på metodboken så nu ska jag ut i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0