Tisdagstema.

Nu var det riktigt längesen som jag var med på tisdagstemat och eftersom det är onsdag och jag sitter i skolan nu så kommer det kanske in en liten bild i eftermiddag som blir lite dagen efter. Tisdagstema denna veckan är onyttig, hmm hur ska jag som "alltid" är så nyttig kunna hitta något sådant. Jaja jag får väl göra mitt bästa så får vi se om det kommer in någon bild annars gör jag ett nytt försök nästa vecka.

Nu sitter jag återigen på skolans bibliotek och väntar på att mina studiekamrater ska komma så att vi kan sätta igång med arbetet, men jag ska inte klaga denna veckan är det som sagt tidigare bara två dagar som jag ska upp till skolan. Idag regnade det som bara den och det märks verkligen mer och mer att det går mot höst nu, det var riktigt mörkt idag när jag satte mig på bussen. När vi ställer tillbaka klockan sen så blir det ljusare en stund till på morgonen och vi får en timme extra. Denna veckan har jag lite mysfaktor med så jag kan nog säga att jag är redo för att hösten ska komma, fast lite värme till skulle inte skada.

Nej nu är det dags att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0