Utedag..

Idag har jag varit i Jönköping och haft en exkursion om barrskogen, alltså en uteförmiddag. Det var väl inte så roligt tycker jag fast tiden gick fort som den alltid gör när man är ute och har en aktivitet. Sen efter det så satt jag och Matilda kvar en stund i skolan och finslipade på vår redovisning som vi ska ha imorgon, eftersom Siri var hos kusinen så behövde jag inte stressa hem heller.

Nu ska jag ta tag i det tre sista eximinationerna som gäller för den här kursen sen om två veckor är det kursstart för nästa kurs. Så idag blir det inte mycket mer skrivet utan jag ska ta tag i mina studier och sen blir det sängen. Imorgonn ska jag försöka att lägga in ett tisdagstema med.

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0