Annandag påsk..

Idag känner jag mig väldigt nöjd med mig själv, dagen började med jobb i fem timmar och sedan var det hem och greja lite. Först åkte vi bort på Hångerbyvägen och tvättade av och plockade ut lite ifrån husvagnen, Johan fick även för sig att tvätta av en av pappas bilar. När vi kom hem så började leta fram vårt land som vi har på framsidan ifrån löv och ogräs, när vi väl hade gjort det stack vi till skogs för att leta lite kantstenar. När landet väl var klart så satte jag igång med att baka lite av varje, jag har nu bakat en sats med chokladmuffins och en sats med kärleksmums. Eftersom att jag drog igång bak så rörde Johan ihop en fläskpannkaka så nu är jag både nyfikad och nyäten. Men nu är mycket av mina bakigredienser slut, får inhandla lite mer snart.

Imorgon blir det en hektisk dag, först ska jag vara i skolan till klockan fyra minst och sedan blir det röntgen på sjukhuset, när jag väl är klar där så blir det allmänlydnad i Värnamo med Siri. Nu känner jag mig ganska trött så jag ska nog göra mig iordning för sängen och sedan gå och lägga mig och titta på mannen som talar med hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0