Haft en glad påsk..

Nu var påsken till enda och jag har haft en mysig påsk i alla fall och jag hoppas att ni andra också har haft det. Nu ska jag snart ta och ååka och jobba av nio timmar på willys vilket känns sådär fast vädret verkar inte så bra idag så det känns inte riktigt lika tungt som de andra dagarna denna helgen. Jag var ledig igår och det var jätteskönt!
 
I fredags så var jag på ett trevligt kalas med god mat och trevligt sällskap och sen igår så var jag ute på stan och fikade med Bella vilket var jättekul, var så längesedan vi sågs nu. Sedan på kvällen grillade vi med några kompisar och runt halv elva så drog vi upp till Jönköping för att kolla på alla fina bilarna. Det var grymt mycket folk och bilar, jag tror inte att det på något år har varit så mycket så det var trevligt!

Hoppas att alla därute få en fortsatt trevlig påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0