Heldag idag och ledig imorgon!

Idag är en ny dag och denna dagen känns inte alls lika tung som gårdagen, jag här tagit till mig nu att jag troligtvis inte fått godkänt på tentan och det är bara att bita i det sura äpplet och försöka igen. Åkte med Sofia, Emil och lilla viola till Jönköping idag och det var skönt för en timme extra i sängen gjorde gott. Lilla viola är ju så söt med!

Imorgon blir det ledig dag och det ska bli skönt, jag ska mestadels plugga men jag slipper i vilket fall åka upp till Jönköping och det känns väldigt skönt faktiskt. Sen så får jag se hur jag gör på fredag för jag ska jobba hela helgen och det är jättemånga som ska strunta i att åka upp så jag får se. Jag har i och för sig hela fredagseftermiddagen ledig så jag får se, sen beror det lite på vad jag får för tider på willys i helgen. Dags att jaga en kursledare och försöka tjata till mig ett godkänt på tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0