Himla skruttdag!!

Dagen kändes till de första timmarna ganska så okej, sedan fick jag veta att jag inte klarat tentan som jag skrev för två och en halv vecka sedan. SÅ SURT! Fast det var skönt att jag inte var ensam, det var tio av 63 som hade godkänt och jag tänkte att jag skulle försöka tjata mig till tre poäng. Ska göra ett försök annars blir det hemtenta på två böcker.

Dagen fortsatte med att jag inte kunde låna böcker på biblioteket eftersom jag glömt min plånbok hemma och framåt eftermiddagen så kom det huvudvärk också. Sedan ikväll var det dags för röntgen av mina knän och det tog 1 1/2 timma, först fick jag vänta i 45 minuter innan jag kom in och sen tog själva undersökningen 45 minuter. Sedan bar det ut till Sörsjö och brukshundsklubben för att vara med den sista halvtimmen på allmänlydnad innan det var slut, kändes lite si och så faktiskt och jag vet inte om jag ska gå kursen eller inte. Jag kände mig inte jättevälkommen av kursledaren och en kompis sa att de inte gillar små hundar i Värnamo så jag har några dagar på mig att fundera nu. Känns inte bra att lägga pengar på något som inte ger någonting.

Jag känner mig allmänt butter och trött efter en lång dag med mycket strul, men det är väl tur att det finns dagar så allt går fel också för då uppskattar man de bra dagarna mer!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0