Lördag, fint väder och jobb..

Idag så ska jag inte jobba så länge som det var tänkt ifrån början, jag har ganska mycket i skolan nu till veckan så jag önskade mig lite ledigt idag på dagen. Så idag blir det plugg på förmiddagen och kanske någon liten promenad också. Jag känner mig jätte mätt och goé nu eftersom jag precis har smällt i mig majas goda hembakta frallor, så nu är jag taggad för plugg!

Igår var en jätteskön dag, mellan två och sex satt jag ute i solen och pluggade och sen tog jag och Siri och gick en härlig promenad. På kvällen var det lite mys framför tv:n hemma med Johan och Siri. Jag kom en ganska bra bit på fördjupningsuppgiften igår så jag hoppas att bli klar idag eller imorgon eftermidag.

Nu har jag bokat en tid med han som rättade tentorna och vi får hoppas att det leder till ett G men jag tvivlar på att det hjälper så jag är inställd på att göra kompleteringen. Jag känner inte längre av den dåliga dagen som jag hade i veckan och det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0