Shoppardag..

Idag så tog jag mig friheten att strunta i skolan, hela förmiddagen ägnade jag åt skolan. Runt ett så tog jag och Johan bilen till Gislaved och Rusta för att kolla på dynor till våra utomhusmöbler, vi hittade några såg hyfsade ut men definitivt värda priset. Vi får vara ekonomiska nu när vi står på gränsen, en student och en arbetslös kan det bli mycket bättre? Skulle inte tro det, vi klarar allt!

När vi kom till Värnamo igen så hade vi inte lust att åka hem så vi tog en liten sväng ut i skogen och gick lite med Siri och väl tillbaka i stan igen så åkte vi till blomsterlandet och Ulrika för att köpa lite fröer och blommor. Vi skulle egentligen köpt några växter att ha utomhus men det blev inte så, eller vi köpte två belagonier eller om det var penseer. (Ser skillnaden kan dock inte skillnaden på namnen) de små i alla fall. Vi har satt dem i Magnus sten som står på framsidan och där står dem fint.

Resten av eftermiddagen och kvällen blir här framför datorn med skolarbete, jag skulle egentligen jobbat idag men kände att skolan måste gå först idag. Sen tog jag lite shopparledigt mellan varven.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att det blev bra med penseerna i stenen!

Vi ses snart igen!

Kram Ullis

2009-04-21 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0