Sista lediga innan spurten börjar..

Nu idag är jag ledig förmiddagen och jag ska försöka få ut så mycket som möjligt av den, Jag jobbar sen ikväll och samtidigt som jag går på mitt pass så går jag på tre veckor med intensivt jobb på willys och skolan vid sidan om. Är rädd att jag kanske har lovat för mycket men det går nog klara av detta under tre veckor nu sen får jag lugna ner mig lite. Är ledig ifrån willys två dagar på två och en halv vecka och sen så ska jag gå i skolan med så det blir tre veckor med långa dagar nu.

Vaknade idag med grym träningsvärk i både armar, rygg och ben och jag kunde inte förstå varför, fast när jag väl hade klätt på mig och skulle gå en skogspromenad kom jag på att det måste ha varit ridningen igår. Det måste det vara för nu när jag skulle äta frukost så kunde jag knappt sitta på sittbenen.Snacka om vältränad! HAHA.. Det var i vilket fall helt underbart att komma ut och rida en lite sväng igår för det var längesedan nu, men härligt var det.

Igårkväll så var jag på tupperwareparty med vilket inte var bra, som vanligt så handlade jag alldeles för mycket och jag bokade in ett party hemma hos mig med så den 19:e maj får ni titta förbi hemma hos mig. Fast jag kanske ska koncentrera mig på mitt bh-party först som är den 27:e april. Jag gillar egentligen inte homepartys för jag handlar alltid så mycket men lite trevligt kan det vara att träffa lite kompisar och så men nu ska jag ha två sen får det vara bra. Det kanske bli Mary Key också men det vet jag inte ännu.

Dags att plugga på min seminarieuppgift, hoppas jag kan göra det ute.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för en trevlig tur i torsdags, måste göra om det snart! KRAM

2009-04-04 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0