Allvaret på riktigt..

Nu har jag varit i full gång i två dagar i rad och jag ska nog erkänna att orken tar ut sin sätt, jag måste helt enkelt inse att jag inte längre orkar hur mycket som helst. Igårkväll var en sån kväll så jag inte orkade med någonting efter jobbet, jag åkte ut till några kompisar efter jobbet men när jag åkte hem så insåg jag att det jag egentligen borde gjort var att åka hem och sova för så trött och hängig som jag blev sen när jag kom hem. Vissa dagar krävs inte mycket för att ett sammanbrott ska komma till skott.

Idag är en ny dag med nya tag, nu ska jag bege mig till stan för att lämna in bilen på service och sen så blir det Jönköpng som gäller i eftermiddag! Dags att kila! Kanske återkommer med en uppdatering i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0