Blev en uppdatering..

När jag satte mig vid datorn nu ikväll så var jag helt på det klara med att det inte skulle bli någon uppdatering ikväll men nu blev det så i alla fall. Idag har jag fått en hel del gjort och jag känner mig mycket piggare och gladare ikväll än var jag kände mig igår. Hoppas att energin stannar kvar tills imorgon för då är jag också ledig eftermiddagen. Tänk vad mycket det gör att få vara några timmar ledigt, jag skulle egentligen ha städat här idag men eftersom att jag inte har så mycket ledigt så lovade Johan att han skulle göra det imorgon så att jag fick ägna mig åt lite roligare grejer. Sen har han hjälpt mig med tvätten idag också så det känns ändå som om att jag har kommit ifatt mig lite.

Idag har skolan kommit igång på allvar igen, vi träffades idag på morgonen i en grupp och planerade hur vi skulle genomföra våra rörelselekar och vi blev så gott som färdiga vi måste bara litteraturhänvisa och renskriva och det känns skönt. Det är alltid skönt att vara ute i god tid tycker jag, tyvärr brukar det bara vara i början som det är så bra! 

Ikväll har jag äntligen fått lite tid att sätta mig ner och kolla igenom schema, litteraturlistan och uppgifterna som vi har i denna delkursen så nu känner jag att jag står på stadig mark igen. Pga av willys så har jag inte hunnit eller orkat med detta varken måndag eller tisdag. Imorgon är det friskis och Svettis som gäller och det blir nog roligt, dags att plocka iordnong inför morgondagen sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0