Då var vecka 32 till ända.

Sitter i köket och känner av att jag har arbetat hela helgen nu, Johan står vid spisen och lagar till en flygande Jakob. Denna veckan har varit ganska så hektisk fast ändå inte, jag har jobbat heltid på kommunen och halvtid på willys men det är inte så jobbigt som det låter för det blir halvtid eftersom att jag gör så många timmar på helgen.

Jag hade tänkt bada idag men det blev inte så för vädret var inte så bra när jag kom hem men det är väl bara för att jag har jobbat hela helgen, vädret känner säkert av när jag blir ledig.´Imorgon är det jobb på förmiddagen som gäller och denna veckan är enbart willys som jag jobbar på, fast det kanske blir en avstickare till Kärda på fredag men det återstår att se. Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det är dags att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0