Den långa dagen över.

Nu är klockan halv elva och jag har varit hemma i en timme, idag har jag arbetat 15 timmar och det är inte annat än att man känner sig lite mör i kroppen. Jag har arbetat min sista riktigt tidiga morgon nu innan skolan börjar så nu kommer inte klockan att ringa kvart i fem mer i sommar innan skolan börjar.

Jag blir verkligen irriterad på HLK ibland, hur svårt kan det vara att tillåta mig att byta kurs om det är det som är bäst för min situation och om det finns platser kvar. Nej studievägledaren ska hålla på att tjata om skolans himla principer, men när man pratar med andra så säger de att det inte ska vara omöjligt men det är bara studievägledaren som beviljar. BLÄÄ!!! Jag ska i alla fall ringa till en kvinna och fråga för hon hade tydligen lite att säga till om med, en del säger att det kan fungera om man hotar med att man måste ta ett studieuppehåll så jag tänkte testa med det också går det så går det. Skulle vara så himla bra om det gick att byta för då skulle mina bekymmer om att missa den kursen vara ur världen. Men men bara att kämpa på, det kanske ändå inte blir som vi vill i slutändan.


Dags att sova efter min lång dag, men imorgon blir det kortedag och sen ska jag träffa sofie och lilla Elias och det ska bli mys pys.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha, va kul att du också har en blogg :) Nu blir du aldrig av med mig.. ha ha.. Mmm, jag måste ta tag i det där med designen, ser så tråkigt ut annars.. :)

Ha d fint! Kram

2009-08-06 @ 10:42:45
URL: http://vemhartagitmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0