Finns ingenstans..

Nu har jag letat efter en bok i tre dagar i rad och jag får inte tag på den och jag blir galen. Jag har ett seminarie på den boken på tisdag så jag får väl kopiera lite skulle jag tro. Idag har jag varit uppe i Jönköping och planerat en aktivitetsdag som vi ska ha på en förkola och jag tror att det blir riktigt bra faktiskt. När jag kom hem ifrån stan så var det snabbt hem och slänga i sig lite mat för att sedan gå och arbeta av några få timmar på willys. Nu ikväll så blir det lugnt och imorgon är jag ledig och då ska jag få ganska mycket gjort tänkte jag. Det blir klippning, handling, bakning och städning på schemat imorgon. Det kanske blir lite plugg också om jag hinner på kvällen, jag tänkte försöka hinna iväg och träna med hundarna lite med.

Igår när jag var ute med hundarna så hittade jag lite kantareller som jag stekte till idag och det var så gott, det verkar finnas jättemycket av skogens guld och min frys börjar bli ganska full av dem men det gör inget. Det går alltid åt!



Skogens guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0