Första veckan avklarad..

Idag är det lördag och jag har klarat av min första skolvecka, det har varit hur kul som helst faktiskt. Hur bra är det inte att förena nytta med nöje, går en kurs nu som heter idrott lek och hälsa och jag tycker att den är helkul. Har dock samlat på mig en hel del träningsvärk men då känns det bara att man lever. Var på friskis och svettis i torsdags och det var jätteskoj och jätte JOBBIGT! Men som sagt konditionen behövs bättras och vad passar inte bättre då än en kurs som hjälper mig med det, gör hellre tio aerobicspass än att sitta två timmar försänkt i kurslitteratur. Så med andra ord då är första intrycket av första veckan i skolan helt okej, det är synd bara att jag måste jobba så mycket på willys för jag får ingen ledig tid alls och nästa gång som jag är ledig är om en vecka. Det går hålla på såhär ett tag men inte för länge!

Var nere på värnamodagarna igår och det var jätteskoj eller jag var inte nere så länge och den stunden som jag var nere räckte för igår. Var ungefär samma koncept som förra året men det blir nog lite roligare idag när det kommer ner lite mer folk som man känner. Innan jag gick hem så såg jag två tjejer slåss och man börjar ju undra vad det är för människor som drar varandra i håret och skriker en massa meningslösa ord till varandra. Tragiskt att vuxna människor beter sig så! Nähä om jag ska ta på mig willyskläderna och göra mig iordning för mitt heldagspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0