Ganska så seg men ändå skön dag!

Idag blev dagen inte riktigt det som jag hade hoppats på, jag hade hoppats att vi skulle städat ut förrådet och garderoben men det får bli imorgon. På förmiddagen pluggade jag en hel del sen var vi och tränade lite agility med hundarna. Det gick jättebra idag med, siri behöver dock träna på ingången på slalomen efter ett hinder. Idag har vi provat att springa utan godis i handen vilket gick suveränt vilket var kul för jag trodde att Siri skulle strunta i mig då men hon tyckte att det var lika kul ändå. Hon fick givetvis godis så fort hon sprungit klart banan, hade hon bara klarat av slalomingångarna så hade det varit perfekt. Men det är bara att träna vidare.

Johan Gick jämte banan och tränade kontakt med störning tillsammans med Tekla och efter vad jag fattade det så gick det jättebra, nu är det bara en vecka kvar tills jag ska klara av att ställa ut henne själv och det är inte annat än att jag är lite nervös men det går nog bra!

Trotts att det inte blev så mycket gjort idag så känner jag mig ändå väldigt nöjd med dagen, jag har tagit dagen lite som den kommit och det har varit skönt! Nu ska jag återgå till min myskväll i soffan.

Måste också säga:

GRATTIS TILL LILLA OLLE SOM FYLLER 1 ÅR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0