Hemma igen..

Nu är jag, Johan och hundarna hemma igen efter en underbar helg i Halmstad. Det har varit jättefint väder och vi har badat och solat lite grann. Igår var vi till torekov och solade och badade och hundarna fick också ta sig ett dopp, till vår förvåning så ville till och med Siri bada. Vi har dock bara bildbevis på Teklas bad och hon älskar att bada, hon plaskar och jagar luftbublorna. Hon fick bada i koppel för det var ett naturresarvat och där måste hundarna vara kopplade. Vi var mest glada över att hundarna fick vara med för bara på andra sidan staketet var det förbjudet.

  

På kvällen sen så grillade vi och mös ute på altanen hemma i stugan, tyvärr så kände jag mig inte helt pigg och det är först nu eftermiddag som jag känner mig lite piggare. Idag så gick vi upp och åt lite frukost, sedan städade vi upp och pappa och Johan åkte hem. Jag och mamma åkte ner till stranden och hade det jättetrevligt där, tyvärr så var solen borta den mesta tiden men det var varmt och skönt ändå. Jag hade lätt kunnat stanna några dagar till. Men jobbet och plikten kallar och imorgon och i veckan så ska jag jobba i Kärda och det ska blir lite kul att få lite omväxling.

Nu sitter jag och njuter av kvällsluften på vår altan och det är ju för väl att den kommer till användning också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0