Huvudvärk borta och en dag kvar..

Nu ikväll så gav antligen huvudvärken med sig, är fortfarande väldigt tung i huvudet men det värker inte. Nu är det bara en arbetsdag kvar på willys och sen är jag ledig helgen och på måndag börjar skolan igen. =( Kanske låter som en sur liten tonåring men jag vill verkligen inte börja skolan igen, eller kursen kommer nog bli rolig men sommaren har gått för fort.

Imorgon kommer Emma förbi på förmiddagen och vi ska testa att baka munkar tänke vi, vet inte hur det går med det återstår att se. Vi åker ju till Stockholm på fredag så vi tänkte ta med oss lite resfika. Det blir kanske en liten promenad med hundarna med innan det blir en sista tripp till willys denna veckan, sen är mitt 12 dagars pass avklarat. Jag skulle jobbat 13 dagar men fick ledigt ifrån Kärda förskola för dem hade för lite barn. Det var lite tur i oturen för nu kommer vi iväg till Stockholm tidigare men det är alltid kul att komma ut dit och jobba och hälsa på lite.

I helgen blir det Stockholm som gäller, vi ska upp och ställa ut Tekla och vi passar samtidigt på att hälsa på Farmor, Joel och Momo. Sen blir det nog att vi tar oss en tur på stan också. Min förhoppning är att det blir en väldigt trevlig helg där uppe.

Nu är tre utställningar till uppbokade i höst och jag vet inte riktigt ännu om det är något som jag ser fram emot för jag har alltid varit lite emot utställningar men det kanske blir jätteroligt vem vet. Det som gör att jag är anti är det att en del hundar inte får vara hundar utan de är mer fina prydnader som ägarna visar upp och då tycker jag det blir fel.

Nähä, dags att inta sängläge och läsa lite innan det är dags att vakna imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0