Idag börjar allvaret!

Nu har jag haft en ledig helg och den har varit fylld med intryck och shopping får jag nog säga. Klockan halv elva i fredags så gick bilen mot Stockholm där vi skulle tillbringa en helg med familjen, hundutställning och shopping! Jag måste nog säga att helgen var mycket lyckad. Det gick hur bra som helst för Tekla och hon kammade hem så mycket som tre priser, det borde blivit fyra men har man inte domaren på sin sida så har man inte. Jag har fått lära mig hur det går till på en utställning och nu är det tre veckor kvar tills att jag själv ska åka och ställa ut lilla snofsan, jag tror att det kan bli lite kul. Så nu är det bara att träna järnet!

Lördagskvällen hade vi en liten kräftskiva vilket var gott för nu blir det nog inte mycket mer kräftor i år, inte vad jag vet för tillfället i alla fall. Igår så sov vi ut till klockan nio ungefär och runt halv elva så drog vi in till stan och shoppade loss, det var roligt för jag hittade jättemycket roliga saker som jag handlade. Finns så många roliga affärer där uppe så det är inte konstigt att man hittar mer där. Gick in i en jätterolig affär där dem hade en massa fina kläningar och det var inte annat än att man tyckte att det var lite tråkigt att man inte var bjuden på bröllop i år. Men det kommer väl fler gånger och då vet jag vart jag ska åka och köpa kläder för i den affären fanns det riktigt mycket.

Idag börjar skolan igen och jag ska snart plocka ner det sista och bege mig till tåget i Värnamo, jag måste kolla upp när tåget går så att det inte har ändrat tidtabell. Det kommer lite bilder ifrån helgen så fort jag har fått in dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0