Kvällen till ända..

Nu har jag arbetat klart min lördag eller nu är det iaf tre och en halv timme sedan jag slutade. Det gick bra att jobba ikväll och tiden gick ändå ganska så fort. Kvällen avslutades med kaffe och trevligt sällskap borta hos Matilda med familj och pojkvän och nu ligger jag i sängen och är oförskämt pigg som vanligt när jag egentligen mest av allt borde sova. Fast om det inte händer så mycket så brukar det gå ganska så fort tills att jag blir trött så det säger nog bara pang snart så sover jag.

Tänkte strax bege mig till Hedeby och följa hur det går där men blir nog inte många sidor idag innan jag blir trött. Men först ska jag kolla in lite standardsidor här på internet, Johan är ute och kalasar ikväll så jag och brudarna är själva i sovrummet idag. Han skulle dock dyka upp snart efter vad jag förstod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0