Ledig helg!

Idag har varit en mycket lyckad dag, jag vaknade som vanligt denna veckan med huvudvärk men som tur väl var så känns det som om att den gav med sig på förmiddagen. När hundarna väl hade fått sin frukost så bar det av till mor för att hämta lite redskap till munkbakningen. Emma kom förbi framåt tio och vi bakade nog 20 stycken tror jag, det var jätteroligt men svårt att få munkarna att hålla ihop så det blev mestadels hästskor av det hela. När vi var färdiga så satt vi och tjötade lite men sedan så bar det av till stan för att träna lite Agility med Siri och utställningsträna Tekla lite med. Det gick jättebra tycker jag nog, fast det var lite tråkigt att det regnade hela tiden.

När vi kom hem så kom Sofia, Viola, Josefin, Olle, Ullis, Stina och Emma på lite fika, eller vi bjöd ju på våra hästskor och det var trevligt. Alltid trevligt med trevligt sällskap. Blev väldigt mycket trevligt där med strunt samma. Vid tre ringde de från willys och ville att jag skulle komma och jobba lite extra och ikväll har det varit mycket folk hela kvällen så det har gått fort så nu sitter jag här och kan äntligen säga att jag är ledig i helgen. Jag måste verkligen se till att njuta av denna helgen för på måndag börjar allvaret och skolan igen.

Lovade en bild på vår nya tv-bänk och jag är faktiskt riktigt nöjd med den för det blev så ljust i vardagsrummet nu och det gillar jag. Gillar inte mörker. =)



Blev lite tomt på väggen men det ser faktiskt ganska så stilrent ut tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till i Stockholm.

Kram Josefin o Olle

2009-08-14 @ 09:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0