Ljuva fredagskväll..

Tänk vad skönt om man fick vara ledig denna helgen med, jag var ju ledig förra och det var en helt underbar helg men tänk om man fick ha den där härliga fredagskänslan idag igen. Så är dock inte mitt fall, imorgon är det Hångerdagen och jag jobbar hela dagen. Jag börjar i och för sig inte förens tolv så förmiddagen är jag ledig men känner att jag inte missar något speciellt faktiskt. Jag jobbar alltid på Hångerdagen men det kommer kanske någon gång så småningom när jag väl är ledig men Hångerdagen är inget som jag tar ledigt för.

Jag ska inte beklaga mig helt för jag har faktiskt varit ledig nu i eftermiddag och ikväll så jag känner mig ändå ganska så nöjd med tillvaron och Johan ska strax tända grillen och ikväll blir det grillad fläskfilé med nypotatis, dill, grädde, salt och peppar. Mums..

Í eftermiddag så har jag och Johan varit ute och åkt en runda, sen var det en tur till djuraffären för att låta Katarina titta på Tekla. Sen bar det hem till tvättkorgen och tvätta lite och bada både sig själv och hundarna, på söndag ska vi försöka komma iväg till en badplats där man får ha med sig hundar tänkte vi. Nej dags att återgå till maten!



Vill bara säga Ett Stort Grattis till min bror och hans sambo till deras förlovning idag också! 



Ha en underbar sommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0