Måndagen slut!

Nu har måndagen nått sitt slut och jag sitter här framför datorn och har precis donat färdigt med lite papper av olika slag. Jag skulle beställa en bok som vi ska ha redovisning av på tisdag problemet är att den troligvid inte skulle trilla ner i brevlådan förens på måndag så ska under morgondagen försöka att ragga rätt på den boken tänkte jag, går det inte så får jag beställa imorgon men på ett eller annat sätt så måste jag få tag på den.

Jag har fyra eller fem sidor som jag följer maniskt varje dag som jag går ut på internet och det är bara två av dem så uppdaterar regelbundet. Okej, man behöver inte uppdatera varje dag men i alla fall minst en gång i månaden speciellt om det är en organisation som det handlar om och man behöver information därifrån. Blir så trött men ett plus till er som förgyller mina stunder på internet! Nu ska jag glida vidare i cyberspace, på onsdag är jag ledig och då hoppas jag på att det blir lite träning med hundarna och kanske lite bakning.

Kram och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0