Myssöndag..

Nu var även söndagen till enda och imorgon är det dags för en ny vecka i skolan, i böckerna och på willys. Det blir nog lite mer fritid denna veckan för jag jobbar inte riktigt lika mycket denna veckan och förhoppningsvis så ska jag försöka vara lite ledig på onsdag och då blir lite av varje.

Det har gott bra att jobba idag, jag hade väldigt mycket att göra så jag fick tiden att gå utan problem. Sen var det hem och gå en liten sväng med Johan och vovvisarna och det var så skönt. Tekla har börjat krångla lite med inkallningen så det är något vi får hårdträna varje gång vi är ute nu, jag hoppas på att komma iväg och träna både utställning och agility till veckan men vi får se.

Jag är precis mätt och go nu, Johan har gjort pizza idag med skinka , räkor och ost. Så nu ska jag efter en ganska så skön dag inte horisontalläge och njuta av min lediga kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0