Segstartad..

Idag är jag ordentligt segstartad tycker jag, jag har lite smått huvudvärk och tiden går alldeles för fort. Idag börjar jag jobba klockan fyra och det är ganska mycket som jag ska hinna med att göra idag, nu på morgonen har jag suttit i telefon och donat lite med olika ärenden och nu ska jag sätta mig i garderoben och städa upp bland förra veckans post. När jag är klar med pappren så tänkte jag dra en vals med alla trasor och dammsugarn eller så göra jag det imorgon för två rum dammsugades igår när vi hade plockat bort hyllan. Vi sålde tv-hyllan igår så vi ska åka på en liten jakt efter en ny tv-bänk, det blev jätteljust och jättluftigt nu när vi blev av med det åbäket. Det blev iof väldigt stökigt med tanke på att vi blev tvungna att tömma hyllan också.

Dags att ta tag i denna dagen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0