Smått panikångest!

Idag trodde jag att jag skulle bli tvungen att leva utan dator och internet i flera dagar för Tekla den idioten har bitit sönder laddaren till datorn. Som tur väl var mot alla odds så passade faktiskt laddaren till den gamla datorn även fast det inte är samma märke så jag slapp genomlida detta hemska. =)

Jag har hunnit med ganska mycket idag och dagen har gått förhållandevis fort. Först så har jag arbetat 8 timmar på willys och när jag kom hem så kom Sofia och Viola hit och fikade lite och sedan så gick vi en liten promenad vilket var jättetrevligt. På den sena eftermiddagen har jag grejat med att få igång datorn efter Teklas lilla tuggstund med kablen. Nu när jag väl har fått igång datorn så ringer en kompis till Johan och frågar om han får köpa vår tv-hylla och vi är bara glada om vi blir av med den så nu kommer han snart och hämtar den så nu ska vi börja tömma den hyllan tills att han kommer.

Imorgon blir det lugnt tror jag, jag börjar jobba klockan fyra men jag och Johan ska eventuellt ta en tripp in till stan och köpa en ny tv-möbel som vi har kollat in. Sen blir det nog städning innan det är dags att åka till jobbet. Jag städade av här lite lätt i fredags med jag tycker redan att här är stökigt så jag får dra en liten dans med dammsugaren imorgon tror jag.

Dags för tömning.

Kommentarer
Postat av: Ida

Helt rätt, såg dig iaf två av gångerna! Mötte dig i bilen en gång & såg dig på ängen en gång. Skönt att siri mår bättre nu! Hur kommer det sig att ni skaffade en hund till?



Jo, knodden i magen är en livlig liten en, tror han springer redan när han kommer ut ;) Rätt skoj och ligga på rygg & se hur hela magen vibrerar fram och tillbaka. Magnus fick nog en fot eller en hand i handen häromdagen, det kan bukta ut flera centimeter rätt vad det är.



Ha det så gott! Kram

2009-08-10 @ 19:55:16
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0