Snart helg..

Nu sitter jag hemma i soffan och är nyduschad, nyäten och nypromenerad med hundarna. Jag ska snart åka och arbeta av fem timmar på willys och sen tar jag helg och det ska bli jätteskönt. Igår hade jag tupperwareparty vilket var mycket trevligt tycker jag och tack alla som kunde komma!

I helgen blir det lugnt, kanske med lite plock i hemmet och lite hundträning vi får se. Denna helgen tar vi som den kommer, först hade vi tänkt att dra ner till varberg men dem säger att det ska bli så doligt väder så vi struntar nog i det. Kanske blir att vi åker ner någon gång under helgen och börjar plocka ner för nu är det snart dags att åka ner och ta hem den. Det känns faktiskt lite skönt, det är alltid lika roligt att ställa ner den på våren men alltid ganska så skönt att ta hem den. Vi får se hur det blir med vagnen nästa år, just nu lutar det åt att den säljs men vi får se. Det sa vi förra året med. Dags att åka in mot stan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0