Stockholmsresan i helgen!

Som ni redan vet så gick det jättebra på resan till Stockholm och här kommer några bilder ifrån resan!

Bilen var fullpackad när vi åkte, det är svårt att tro att vi fick in ännu mer i bilen när vi kom upp till Stockholm.  Tekla poserar framför kameran tillsammans med sina priser!  Jobbigt att vara på utställning!  Man blir som sagt trött av att vara på utställning! Siri var nog mest utråkad men hon blev glad när hon fick köra lite agility!  Johan på bussen! Det sker inte ofta så var tvungen att föreviga detta mirakel!

Bild 1: Snacka om fullpackad bil! Svårt att tro att vi fick in mer när vi varit på ikea åt Joel och Momo.
Bild 2: Tekla poserar framför kameran tillsammans med sina priser, fick dock vara snabb med att klicka för det var inte länge hon stod så fint!
Bild 3 och 4: Man blir trött av att vara på utställning, Siri var nog mest utråkad men piggnade till när hon fick köra lite agility.
Bild 5: Jag och Emma fick in Johan i bussen till stan och jag kände att jag var tvungen att föreviga detta ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har allihopa, josefin har lånat den första men de två andra har jag hemma! Du får gärna låna dom, titta in om du har vägarna förbi =) Vad roligt att det gick bra på utställningen! Kram

2009-08-20 @ 11:31:19
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0