Tiden går fort..

Nu är klockan tio i sex på morgonen och jag har precis fått i mig mitt kaffe och min macka, jag ska snart ta bilen till Kärda för att arbeta av några timmar där. Vi får hoppas på bättre väder idag än vad det var igår så att vi kan vara ute lite mer än en halvtimme. Jag kom upp ur sängen tidigare än vad jag trott idag och sen gick det hyfsat fort att göra sig iordning med så nu sitter jag här och glor och det är redan tisdag vecka 32.

Idag arbetar jag halv sju till tre och sedan så bär det nog av för att handla lite, sen blir det svampskogen och förhoppningsvis lite bak med. Det beror på vad klockan blir när svampplockningen är avklarad. Jag arbetar en sån megadag imorgon så jag får komma i säng i hyfsad tid idag med tycker jag. Jag var inte alls sen i säng igår men jag får inte vara senare idag heller om jag ska orka med morgondagen. Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills att jag är ledig nästa gång och i den takt som tiden springer på än så länge så känner jag att det kommer gå jättefort. Sen är det inte ens två veckor kvar tills att skolan börjar. Jag ska forska lite med Lena Leijon om det är okej att byta till hennes kurs för annars är jag rädd att jag missar den och det vill jag inte. Det vore så himla smidigt att läsa den nu för då har jag bilskjuts hela hösten och det vore perfekt! Dags att borsta tänderna och ge sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0