Vilken dag..

Idag är jag verkligen segstartad, det finns så mycket som jag vill göra men jag kommer ingen vart för jag tar inte tag i det. Jag vill städa ur garderoben och jag vill träna hundarna och jag borde kanske baka lite också men jag kommer inte ågång med någonting. Morgonhuvudvärken vill inte riktigt släppa men jag hoppas att jag snart kommer igång. Vet bara inte med vad jag ska komma igång, att åka till stomsjö är inte aktuellt för de stänger om ca en timme. Så det kanske blir rensning imorgon istället och sen så får Johan ta skräpet till stomsjö. Jag vill få upp lite lampos och grejor som vi fortfarande inte tagit tag i och en tavla och en tavellist sen är jag nöjd men känner jag detta hushållet rätt så blir det inte gjort denna helgen heller!

Dags att daska upp sig lite och ta tag i sitt liv tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0