12/12-09

Idag är det lördag och jag jobbar ikväll, jag har sett till att förmiddagen har gått i lugnets anda. Skulle pluggat inför grupptentan på mändag men har inte fått tag på boken tyvärr. Började dagen med att sova ut en längre stund eller låg i alla fall i sängen och tittade på nyhetsmorgon en bra stund. Tog sedan en härlig förmiddagspromenad med hundarna med lite linförningsträning med Tekla och sen fick de springa av sig en liten stund innan vi gick hem.

Jag älskar verkligen när det är sådant väder som det är idag, synd bara att jag måste jobba annars hade jag nog gett mig ut i skogen och spårat en bra stund idag. Sådana här dagar måste man ta tillvara på för det är vi inte bortskämda med i den här delen av Sverige. Det är ju dock upp till var och en vad man gör av dagen, jag tänker inte ge folk dåligt samvete för att de sitter inne. Var och en gör det som känns bäst men jag vill ta vara på dessa dagarna i alla fall. Skönt att Johan har gett sig ut i alla fall, han drog iväg redan vid halv nio idag för att köra cross hela dagen. Sen ikväll ska han på julbord hos sin mormor och jag dyker väl upp framåt kvällen när jag har slutat jobba.

Dagen igår flöt på snabbt och bra, arbetade först på solstrålen i kärda och sen var det hem och vända en timme för att sedan åka till willys och arbeta där hela kvällen. Det var mycket folk i princip hela tiden så tiden där gick väldigt fort och jag hoppas på samma sak idag.

Imorgon ska jag arbeta min stressiga söndag på willys och då vet jag att tiden går fort för att jag har att göra från att jag kommer dit tills att jag går hem.

Hoppas att er helg blir trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0