Andra advent..

Nu har första dagen på veckan nått sitt slut, vi har redan kommit till andra advent nu med och kvällen har jag tillbringat i soffan. Eller vi gick elljusspåret med hundarna först när jag kom hem ifrån skolan.

Har sett både ullared och grannfejden nu men det som irriterade mig mest under hela grannfejden det var vad det var för ras på den lilla valpen och inte på själva konflikten. Såg ut som en kooiker men jag vet inte.

Ledig imorgon nu blir det sängen, hoppas att huvudvärken har gett med sig tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, jag funderade oxå på om det var en kooiker, men de zoomade ju inte in den odentligt...

Ha en skön ledig dag imon så ses vi på onsdag... Kram

2009-12-07 @ 23:20:22
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0