Då var det helg..

Idag är det fredag och det betyder att helgen gör sitt intåg. För många betyder det ledighet, för mig spelar det ingen roll för jag måste jobba hela helgen. Min bror med sambo kommer hem idag och det är lite tråkigt att jag inte riktigt hinner att umgås med honom i helgen mer än när jag slutat sent. För jag jobbar enbart kvällar och eftersom att det är helg så betyder det mindre personal och längre dagar.

Idag ska jag försöka hinna med en promenad med hundarna och sen ska jag bort en liten sväng till mamma tänkte jag. Vi får se vart dagen tar vägen innan klockan tre för jag ska vara i stan då.

Nu har jag ingenting mer att skriva om det jag skrivit ens är särskilt vettigt men men lite har jag skrivit av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0