Gott nytt år!

Idag är det måndag och jag ska strax ta och göra mig iordning för att åka till jobbet. Blir inte kul men det är bara att få det gjort. När jag tänker efter så ska jag faktiskt inte jobba mer i år faktiskt! =) Är ledig enda till lördag sen och då är det 2010.

Det blir kanske inte så mycket uppdaterat denna veckan i övrigt för jag åker bort imorgon sen tror jag att jag kommer hem på nyårsafton. Jag vet knappt mer än att jag ska åka bort i några dagar, tror att det blir Göteborg men det vet jag inte ännu säkert och Johan han säger ju inget. Men hans pappa försa sig lite på juldagen så antar att det är Göteborg som gäller.

Ni får i vilket fall som helst ha ett gott slut på 2009 och ett gott nytt 2010. Ses nästa år igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott Nytt År till er med!

Kram Anna

2009-12-30 @ 18:01:29
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0