Huvudvärk..

Då var det dags för huvudvärk igen, trodde inatt att jag återigen skulle drabbas av ett migränanfall men när jag vaknade på morgonen nu för en timme sen så hade huvudvärken minskat. Men eftersom att jag inte sovit så mycket så fick jag vara hemma ifrån Jönköping idag. Jag missar inget dirket heller, vi ska ha ett pass i dansmetodik och vi har redan haft tre stycken så känner att jag inte kommer efter någonting för det. Bara tråkigt att missa flr vi har så roligt när vi har dans i skolan.

Bara huvudet fortsätter att läka i den takten som den gör nu så blir det en liten sväng till stan för att handla svampschampot till Tekla och lite fler mediciner till mig fär huvudet, har fortfarande inte varit och hämtat ut dem. Fick lite panik inatt men eftersom att huvudvärken rätade till sig själv så var det väl iof tur. Det blir nog att jag tvättar en och annan maskin tvätt idag med och sen så blir det lite spårning med hundarna. Förutsatt att huvudvärken släpper vill säga. Fast än sålänge ser det lovande ut tycker jag.

Dags att kurera sig lite innan jag vet om dagen sätter fart eller inte, behöver nog vila lite till på grund av lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0