Julen över...

Då var det annandag jul och jag ska snart åka och jobba, julhelgen har varit riktigt bra tycker jag. Jobbade på julafton och ledig igår och jag ska jobba hela dagen. Så jag får nog sammanfatta det som att min jul är över, jag är ledig imorgon med och då kommer min famlij hit så då blir det lite extra julemys. Sen på måndag så jobbar jag en liten stund sen så är jag ledig enda fram till nästa lördag och det ska bli skönt och för första gången på 7 år så slipper jag en inventering! =)

Det betyder att jag är ledig nyårsdagen! =)

Jag är ledig hela nästa vecka för det var meningen att vi skulle åka till sälen över nyår men vi hoppade över det. Men Johan säger att vi inte kommer vara hemma i alla fall, eller vi kommer tydligen vara hemma på nyårsafton men inte innan.. hmm. Han säger inte vart vi ska men har mnina aningar om att vi ska till Göteborg för Peter pratade om att vi var välkomna på tisdag! =)

I år gjorde vi så att vi bara köpte en julklapp till en i familjen och jag måste säga att det var riktigt skönt att vi gjorde så. Nu ska jag borsta till mina tänder innan det är dags för att åka bil i halkan till jobbet. Fick ett par träningsbyxor som jag kan ha när jag tränar hundarna så bra!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej hej, Kul med en bra jul, jag slipper också inventeringen, jippi, min lediga dag då!!!

2009-12-27 @ 19:02:37
URL: http://emilieshundliv.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0