Lugn dag.

Dagen har flytit på lugnt, men jag har ändå fått några saker uträttat. Började dagen med att inte ställa klockan vilket innebar att jag inte vaknade förens halv tio med sprängande huvudvärk. Jag har börjat ställa klockan på åtta halv nio på morgonen även om jag är ledig för hundarna vill ut och jag får bara ont i huvudet om jag sover längre än till nio. Hundarna hade tydligen inte så bråttom ut idag eftersom de inte väckte mig och när jag vaknade hade jag som sagt en sprängande huvudvärk.

Jag har nuförtiden väldigt ofta huvudvärk och det är väl lite si och så, har börjat få många migränanfall nu och det är inte heller bra. Jag har i alla fall fått migräntabletter nu som hjälper bra och det är skönt. Men om jag vet att jag får ont i huvudet genom att gå upp någon timme tidigare så måste jag se till att göra det. Det får med andra ord bli att fortsätta med att ställa klockan.

När huvudvärken hade släppt åkte vi bort till mamma för att ha lite slalom- och följsamhetsövningar. När vi tränat klart fick jag fika av mamma. Väl hemma igen så lagade jag lite mat satt onödigt länge framför datorn. När klockan var runt tre tog jag tag i mitt liv igen och slängde in en maskin i tvätten, fryste in lite äpplen och har nu också betalat fjällenresan.

Nu ska jag bara fika lite sen vid sju är det dags att åka på boxning, är inte helt taggad men blir alltid det när jag kommer dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0