Mitt i veckandagen.

Då var det onsdag och jag har tillbringat hela dagen upp på Hlk i Jönköping, Först var det cirkus och idrottens problem i vardagen. Det var helt okej faktiskt, cirkusen var mest på skoj men jag känner att det kanske kan vara svårt att använda sig av det på förskolan. Fast vem vet barnen kanske tycker det är jättekul, sedan var det dags för idrottens problem i vardagen och då var skulle en person vara lärare sedan skulle något oförutsägbart inträffa som han/hon skulle lösa. Det var lite skådespel som vi sen hade en diskussion omkring, jag fick spela att jag hade stukat foten och den lektionen var helt okej faktiskt. Man måste alltid vara förbered på att något kan hända, det viktigaste är nog att alltid vara ett steg före.

När vi väl hade bytt om och ätit mat så var det dags att planera lite inför redovisningen på måndag och inför fjällenresan i Januari. Vi bröt upp skolarbetet klockan fyra och tog oss hemåt och jag var nog hemma runt halv sex. Jag tog då en hund i varje näve och begav mig till Mor och far för att dricka först lite kaffe och sedan efter någon timme blev det också en mugg med glögg. När jag kom hem så tog Johan och Henke en hund i varsin näve och gick en sväng, tror att de gick långt för de är fortfarande inte hemma.

Nu ikväll har jag suttit och förberett mig inför grupparbetet imorgon och nu tror jag att det blir lite till plugg innan det är dags att plocka ihop inför morgondagen och hoppa i säng. Hoppas er dag varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0