Ser det snöar!

Idag är det tisdag och jag tror att det nu var minst två dagar sedan uppdatering. Läget är som alltid; lugnt, lagom stressigt och just nu allmänt mysigt med tanke på att snön trillar ner från himlen.

Jag ska strax bege mig till kyrkan för att gå på begravning, mindre roligt men som även är något som vi männískor måste orka ta oss igenom och ibland blir det en aning lättare om ens familj och vänner är närvarande.

I eftermiddag så hade jag tänkt att ta mig en tripp till stan men tror fáktiskt att jag avbokar det idag, för det första så bara pyr snön ner från himlen sen hade jag tänkt att baka en hel del imorgon men är rädd för att det inte håller till jul allt godis så jag bakar nog bara lite imorgon eftermiddag och lite nästa vecka! Nu blir det nog lite fotografering utomhus med hundarna i den vita snön innan den försvinner. Tekla ligger vid altandörren och funderar starkt på vad det är som trillar ner från himlen och längtar ut så det får det blir i eftermiddag istället.

Dags att göra sig iordning! Nu har jag förresten JULLOV ifrån Jönköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0