Snö och sol..

Idag är det -7 grader ute och jag ska strax gå och klä på mig vinterkläderna och ge mig ut i det fina vädret. Jag ska jobba sen ikväll men jag börjar inte förens fem så har i princip hela dagen ledigt och det är skönt. Imorgon kan det bli en lång dag det vet vi inte ännu det beror på hur de bestämmer i Kärda. Antingen jobbar jag nio till tjugo över nio med rast mellan två och tre. Eller så jobbar jag tre till nio och känner jag efter med min ork så hoppas jag på det sistnämnda, på min plånbok så hoppas jag på det förstnämnda. Fast att komma ut till Kärda är faktiskt väldigt roligt så vi får se hur det bli, jag skulle få besked under dagen.

Annars står det lunchbjudning och städning på schemat idag, det är mamma och Felix som kommer hit och äter lite lunch mitt på dagen bara för de hade inte lagat någon mat idag och de jobbar bägge två. Jag som är ledig tyckte att jag nog kunde hitta lite tid till att slänga ihop lite mat till dem.

Nu blir det skogen nästa innan matlagningen. Få se om jag hinner skicka in något inlägg i helgen mellan arbetet och fritiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0