Trött efter ännu en helg..

Nu har jag inte kommit intill datorn någon längre stund på någon dag och det känns ändå ganska så skönt att man inte är helt beroende. Facebook är dock något som jag får bearbeta för nu var det riktigt längesedan det gick mer än ett dygn innan jag kollade in läget där.

Även denna helgen har varit väldigt händelserik och ännu är den inte slut. I fredags hade vi glöggmyskväll här hemma med en massa folk, som vanligt hade vi lika trevligt dock blev det inte så sent som 06.00 denna gången utan en lite mer human tid. Eller 03.00 är mer human i alla fall och kanske inte så jättehuman om man som jag skulle upp klockan kvart i sju för att åka på tävling. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Lördagen tillbringades i Forserum på agilitytävling, glögghoppet hette tävlingen och jag ångrar inte för en sekund att jag ställde upp med Siri för så bra som det gick igår har det aldrig gått tidigare. Synd bara att Siri rev sista hindret i första klassen annars hade vi kommit etta. När jag kom hem så var jag helt slut och i väntan på att Johan skulle komma hem så sov jag en stund. När Johan kom hem så hade jag hoppats på en lugn mysig hemmakväll, men inte då för Johan ville gå ut så jag fick sitta hemma själv. Jag kände inte för det igår så jag hämtade faktiskt två pizzor i stan och åkte bort till mamma och pappa. Vi hade förövrigt en mycket trevlig kväll.

Idag blir det jobb på willys för första gången på en månad, hoppas att tiden går fort och att det går bra. Sen blir det nog bara hem för att äta lite och sedan sängen direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0