Trött..

Jag trodde att jag skulle börja jobba klockan 15.00 idag men jag hade visst fel för jag började visst inte förens 17.00. Så nu sitter jag hemma och väntar på att får åka och jobba och jag känner mer och hur tröttheten kommer smygande.

Nu känner jag inte alls julstressen idag heller för nu har jag köpt en julklapp till Johan. Han brukar vara ganska så svår att köpa till men i år var det ganska så smidigt. Nu har jag bara mamma att köpa till med sen är kag färdig med mina julklappsinköp, jag får väl följa med Johan en dag med och hjälpa honom men då slipper jag fundera.

Årets julklapp i år var tydligen yantramattan, undrar dock hur effektiv den verkligen är men den kanske är jättebra jag vet inte för jag ahr inte testat.

Idag har det varit redovisningar hela förmiddagen och imorgon är det isspel och curling på schemat. Jag ser verkligen fram emot att testa på curling.

Dags att slappa till att lite innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0