Detta löser sig inte.

När det gäller skolan så har jag sedan jag började min andra termin alltid haft känslan av att alla arbeten löser sig alltid men så känner jag verkligen inte nu för detta löser sig inte. Det är för mycket att läsa och det sätter sig inte på huvudet om man bara läser en sak en gång utan jag måste läsa det minst två till tre gånger till för att det ska sätta sig. Nu idag har jag satt mig ner och sammanfattat alla föreläsningar och littaratur och det är så mycket och jag vet inte ens om jag sammanfattar det viktigaste. Eller jag har bara sammanfattat klart två föreläsningar på tre timmar och jag har sex kvar eller något, men jag kommer inte på något annat sätt att få ihop någon repetitionsteknik och jag lär mig när jag skriver av det som står med.

Det som gör att jag känner att det här inte kommer gå är det att nu har jag suttit så mycket och när jag tränar på gamla tentor så kan jag bara drygt hälften. Jaja, jag får väl göra om tentan i annat fall fast det är inte heller kul utan man vill ju kunna släppa detta nu. Men ni som läser kan ju i alla fall tänka på mig på tisdag när jag skriver, kanske får min första underkönda tenta då. Buhuu... =(

Kommentarer
Postat av: Ida

Jodå, han håller på för fullt där nere badrumsgubben. Han var här två dagar förra veckan och är där idag igen såg jag när jag körde förbi. Han kan inte göra så mkt varje gång eftersom det ska göras i så många olika steg. Förhoppningsvis ger han sig på mosaiken i köket med en dag när han går och väntar på det andra =) Det går på rätt håll och vi ligger i fas för flytt snart! Hur går det för siri? Kram

2009-02-02 @ 11:39:57
URL: http://fiisan.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej då, men thio är ju såld och vi vet inte hur vi ska göra med registreringsbevis, pass, ägarbyte och allt sånt. Flemca & Minna mår väl! Kliar det i fingrarna att rida Flemca någon gång så säg till, Linnea och Fridas dotter rider henne regelbundet så nu har hon fått igång konditionen igen. Jag har inte ridit sen du och jag var ute sist men vill du hänga på någon på klockargården någon gång så säg till! Hon är bort lånad må-ons-fre men alla andra dagar är hon ledig. Kram!

2009-02-02 @ 12:35:45
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0