Ett till..

Det hann bli ett till inlägg innan det är dags för resan och idag har jag varit lite duktig, jag har pluggat i en timme till tentan som vi har om fyra veckor. Sedan har jag skruvat ihop en byrå helt själv och börjat städa ur garderoben så att vi får in lite möbler ifrån vardagsrummet. Nu har jag precis kastat i mig en kopp kaffe och jag ska antingen fortsätta med garderoben eller så ska jag slå mig ner och plugga en stund. Jag tror att det blir lite plugg för när Johan har kommit hem så blir det nog lättare att plocka skulle jag tro. När jag tittar ut så är det nästan så att jag längtar ut lite, fast vi får se jag ska ta och plugga en stund och sen kan jag behöva rensa huvudet en stund.

Nu är det dags att förflytta sig ifrån dumlådan här. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0