Fortsättning på ledigheten

Ja, jag fortsätter min ledighet ifrån skolan och såg igår att jag inte jobbar på willys förens nästa lördag så därifrån är jag också ledig så jag ska vara helt ledig en vecka nu. Har lite skolarbete men det är en ganska rolig uppgift så jag räknar den knappt. Eller vi har planerat att göra färdigt uppgiften på måndag så det är måndag som jag inte är ledig men jag stannar i alla fall i Värnamo.

Nu ska jag snart fortsätta att plocka ner saker i kartonger och jag hoppas att alla mina kartonger räcker, fast det tror jag. Mycket av det som jag har kvar ska inte ner i kartonger utan i kassar, det är saker som till exempel lakan, kläder och handdukar. Siri ligger i soffan och sover och jag var också seg igång idag, vaknade vid åtta som vanligt men sen kom jag inte upp förens halv nio. Sedan gick jag en sväng med Siri och efter det så var det hem och sätta på kaffe, sedan lade jag mig i soffan och softade framför nyhetsmorgon och somnade. Nu har jag iaf hällt i mig lite kaffe och vaknat till lite och huvudvärken som jag vaknade med har nästan släppt.

Blev så irriterad igår när jag var på jobbet på kvällen, jag tog en godisbit och när jag tuggade på den så lossnade en bit ifrån en tand. DET ÄR DYRT MED TANDLÄKARE! Jag har inte råd med tandläkarvård men det får jag väl se till att ha råd med. Så det som står på schemat idag är packa inför flytt, veterinären med Siri, tandläkaren och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0