Helgen över.

Helgen har varit riktigt bra måste jag säga trotts att jag har jobbat, i fredags var jag och Johan hos Ann och åt lite mat. Igår så var vi på kalas ute i Hånger vilket var mycket trevligt, "Tack Ullis och Emma för en trevlig kväll". Nu idag så har jag jobbat och sedan var det ut till Hånger för att lämna Siri och fika lite hos mamma, idag är förhoppningsvis den sista dagen på länge som vi måste lämna bort Siri. Hennes sår på magen har läkt jättefint och nu tror jag att de i Jönköping har fått provsvaren med för jag hade ett missat samtal därifrån i fredags, jag hoppas verkligen att de ringer imorgon igen.

Nu ska jag ta och gå och sova för imorgon ska jag upp jättetidigt, idag har jag skaffat mig en facebook med många har tydligen det så jag får väl skaffa en jag också och det var lite kul faktistk måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0