I väntans tider..

Nu är det bara några dagar kvvar tills att jag, Johan och Siri blir Hångerbor igen och nu kan jag inte packa mer förens dagen innan bara för alling som är kvar behöver vi använda nu i veckan. Imorgon blir det tvättning av kläder och sedan ska jag packa ner även dem.

Jag har packat ihop tre kartonger idag och om en stund så kommer Johan hem och då ska vi åka och kolla på en ny säng till oss. Finns den sängen som vi vill ha och den är skön så blir det en ny säng för oss i alla fall och det känns ju helt okej faktiskt. Då får vi bara ett litet problem och det är att vi måste sälja vår säng men det är väl bara att läga ut den på blocket eller nått. Dagens tisdagstema är handgjort och jag vet inte ens om jag äger något handgjort och gör jag det så är det nedpackat i kartonger så idag blir det inget tema.  Nu kom Johan så nu är det dags att åka och prova sängar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0