Ledig dag.

Idag så är jag ledig efter kursstarten igår och jag ska strax ta och klä av mig pyjamasen och ta lite kaffe. Sedan blir det lite plock i lägenheten eller i alla fall försöka tömma kartongerna som står i köket så att vi får in köksmöblerna. Jag har idag som igår suttit och ringt en massa samtal och betalat andra hälften på lägenheten så om allting har blivit rätt så är det bekymmret ur världen sen också.

Igår var pappa här och började spackla på väggen så nu ska vi till Jehrens idag och titta på lite färgprover och sedan blir det målning för hela slanten resten av veckan. Imorgonkväll måste jag också börja packa lite till resan till Trysil för nu ska vi nog åka redan på fredag.

Dags att ta tag i sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0