Måla på, måla på.

Idag är det torsdag och idag var jag uppe i Jönköping i en timme sedan var föreläsningen slut så jag var lagom irriterad med tanke på att jag tagit bilen upp för att jag var rädd för att jag inte skulle komma hem i tid. Sedan skulle jag till djursjukhuset med men hade jag vetat det så hade jag väntat med det till imorgon. *Grr*

Annars har även dagens eftermiddag bestått av målning, igår hann vi med att måla sovrummet färdigt och börja i hallen. Det blev limegrönt i sovrummet (inte hela, bara en liten bit) sedan blev det en varm grå färg i hallen. Idag målade vi färdigt hallen så nu kan vi börja möblera där med. Vi hann dock inte med att börja på vardagsrummet innan vi åker iväg nu och det är lite tråkigt, men Johan går ju hemma sen veckorna efter vi kommit hem så han sa att han skulle måla då så vi hinner nog med det också. Jag börjar bara bli väldigt trött på att bo i kartonger nu men idag har jag iaf fått upp mina kläder för nu har jag packat tills vi åker så nu har jag plockat upp alla mina kläder och det är skönt. Är jag hemma imorgon så blir det ännu lite till plock emellan pluggtimmarna. Vi har tenta om fyra veckor på all litteratur så det vill till att jag sätter igång nu. Jag har varit uppe på två föreläsningar denna veckan och det har än sålänge bara varit rent tidfördriv så jag tror att jag blir hemma imorgon så att jag kan börja läsa lite till den tentan och kanske plocka lite hemma.

Dags att packa det sista, nu kommer jag inte dyka upp mer på en vecka för jag kommer att vara iväg. Fast man vet aldrig ibland så kommer man till något internet men annars tar jag semester en vecka ifrån det nu. Jag slänger in lite bilder både ifrån lägenheten och skidresan när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0